+31 (0) 345-516460 info@eetmoties.nl

1. Wat is Eetmoties?

Eetmoties is een ambachtelijk culinair bedrijf dat primair als catering functioneert.

2. Wat voor gerechten kan ik verwachten?

Ons assortiment is gebaseerd op de Russische, Oeigoerse en Kaukasische keuken. Daarnaast kunt allerlei wereldgerechten verwachten.

3. Worden er exotische producten gebruikt?

Nee, er worden geen exotische producten gebruikt.

4. Wat voor diensten levert Eetmoties?

Eetmoties levert voor particulieren en bedrijven warme buffetten, lauwwarme en koude hapjes/fingerfood, taart en gebak. Daarnaast organiseert Eetmoties kookworkshops.

5. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt op verschillende manieren uw bestelling plaatsen, bijvoorbeeld door te bellen of door een e-mail te sturen naar info@eetmoties.nl.

6. Vanaf hoeveel personen mag ik een bestelling plaatsen?

Buffetten zijn vanaf 10 personen te bestellen. Als u hapjes los wilt bestellen (zonder buffet), dan is het minimale aantal hapjes 100. Het aantal extra schalen bij het buffet is in overleg.

7. Hoe lang van tevoren kan ik een bestelling plaatsen?

Om de kwaliteit van onze hapjes en buffetten te waarborgen en te behouden is het noodzakelijk dat u minimaal 7 dagen van tevoren uw kleine bestelling (tot 25 personen) plaatst; dit in verband met inkoop etc. Voor grote partijen (meer dan 25 personen) is het belangrijk dat u minimaal 2 weken van tevoren uw bestelling plaatst.  Taart graag 3 dagen van tevoren bestellen.

8. Hoe lang van tevoren kan ik mijn groepje voor de workshop opgeven?

Het is belangrijk dat u in ieder geval twee weken van tevoren met ons contact opneemt, zodat wij uw workshop kunnen inplannen.

9. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik moet het annuleren. Wat moet ik doen?

Uiteraard kan het gebeuren dat uw geplande activiteit en de bijbehorende maaltijd en/of hapjes geannuleerd moeten worden. In principe is het niet erg, maar als u een bestelling plaatst, moet u er wel rekening houden met de reeds gedane inkoop; maaltijden en hapjes van Eetmoties is maatwerk en de bestelling die u plaatst wordt speciaal voor u op maat gemaakt.

Als u uw bestelling annuleert, vergoedt u 25% van het totale eindbedrag van de offerte waarmee u akkoord bent gegaan. Indien u dag van tevoren of op dezelfde dag nog de bestelling annuleert zijn wij genoodzaakt de gehele prijs in rekening te brengen.

10. Moet ik bezorgkosten betalen?

Wij bezorgen en halen alles zelf op. Als uw bestelling in Culemborg bezorgd moet worden, hoeft u geen bezorgkosten te betalen. Voor alle bestellingen buiten Culemborg betaalt u € 0,19 p/km. Daarnaast betaalt u eenmalig € 25,00 voorrijkosten bij bestellingen bezorging verder dan 25 km (enkele reis).

11. Zijn er nog andere kosten waarmee ik rekening moet houden?

Normaal gesproken presenteren wij onze hapjes en/of maaltijd op onze schalen die wij de volgende dag weer komen ophalen. Als u liever hapjes en/of maaltijden in wegwerpmateriaal aangeleverd wilt hebben, betaalt u nog extra materiaalkosten.